Eat my Shorts

Tekstfragmenter til skrivebordsskuffen

Jeg ved godt, jeg kom til at love ingen viralforpestninger i år – men så kom jeg jo i tanke om ham den unge skaldede gut på under 30 fra Juniorpeople, der på Kommunikationsforeningens store Kommunikationsdag ude på Kulturdocken fortalte, hvor fede de unge var til det med reklamer og noget. Han ævlede meget glad om denne viralkampagne, som han mente var beviset på at de unge kunne noget, vi gamle ikke kunne:

Nu har jeg så gennemtrawlet den og der er da små lyspunkter – de bedre er gør-det-selv filmene under værkstedet (du skal klikke på fjernsynet) og nedskydningsspillet. Men enten er jeg en bitter moster, fordi jeg ikke formår at suge juicen ud af de små frugter – eller også så er ungen under 30 sgutte så hippe i deres kreative roe. Endeligt kan de også bare være fordi, jeg absolut ikke er målgruppen og at de helt unge ikke er nået længere end til Polle fra Snave komikken endnu. Men jeg vil så gerne tro på, at de kommende fagfolk er bare lidt mere sofistikerede. Nokias N95 gjorde det bare lidt bedre i deres viralkampagne.

Jaja, hvad kunne man også forvente af en ung skaldet knøs, der sælger sig på sin ungdom, mens han forsøger sit bedste på at ligne Thomas Blachman.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *